//Infinite Inspirit
4/25/2012 | 4:56 PM | 0 comments


Tahun nihh aku happy sangat-sangat :) sebab aku ade CLASSMATE yang SPORTING. Sumpah diorang sporting sangat-sangat. Memang best gilehh dapat kawan dengan depe :) Mungkin tahun lepas aku menangis sebab taknak tinggalkan classmate 1RK1 tahun lepas sebab aku takut classmate tahun nihh teruk. Tapi , WRONG. Diorang teramat-ramat baik ^.^ first aku masuk kelas uhh semuanya senyap-senyap , baik-baik, sopan-sopan :) Tapi makin lama makin BERUBAH? Cikwan yang dulu tuhh BLUR sekarang nihh dah macam PAILANG? haha. Kalau dulu aku tak kenal langsong nama diorang and takpenah sembang dgn diorang :) Sekarang nihh , bukan main sembang macam BFF :) Hihi. Tak kire sama ade lelaki  atau perempuan :) Really HAPPY lahh dapat kenal dengan diorang :) Kelas kami ada tukang bising Ira , Effa , Mucik , Acik , Raja , Dian , Bonzer , Ina , Kilah and futhermore ^.^ Thankyou sangat-sangat dekat korang yang buad hidup aku dekat kelas 2RK2 tuhh bahagia :) Iloppeeyooouuu  

Older Post | Newer Post
Banjour!

Hi Anyeong :) I'm Effa. 14. And my world FULL OF INFINITE (: Forever and ever ^^ Yeahh! Meet my Future Husband Nam Woohyun :> Daebak? Hehe. Nice to see and Nice to Follow :)

Chatting
Your Cbox Code



Navigations Here

About Links Entries