//Infinite Inspirit
4/25/2012 | 4:34 PM | 0 comments
Hi Semua :) Kay kite Start. Tadi , aku taktau kenape aku jadi rindu sangat-sangat dekat die :'< Kenape ahh? Aihhh. Bila die senyum dekat aku , aku jadi ingat pasal kami last year :'] Sekarang aku tengah pikir macam mane nak lupakan die dri OTAK aku nihhh :) Tpi, susah lahh nak lupakan die kalau SATU KELAS -.-' hari-hari tengok muke die. dah lahh duduk straight jehh dengan aku. lagi lahh! Hmmm :'/  Ohhmaigod! 


 Aku bersyukur sangat-sangat sebab kitaorang tkgaduh. Iyelahh , selalunye kalau break jehh gaduh -,- zaman sekarang :p sekarang aku dapat jadi kawan die balik. tapi tkdelah rapat sangat. simple-simple jehh :) Congrate lahh sebab die dapat penganti baru. Kawan aku sendiri :) Kay , aku harap kau dapat jaga kawan aku dengan baik :) Hope Yeahhh! Okayy, cara yang terbaik nak lupakan die bagi aku adalah, pikir apa yang die buad ( bende buruk ) kat kita. so kite akan rasa benci dan lupakan die . YEAHHHH!



                  ROCKING THE CLUB!



Older Post | Newer Post
Banjour!

Hi Anyeong :) I'm Effa. 14. And my world FULL OF INFINITE (: Forever and ever ^^ Yeahh! Meet my Future Husband Nam Woohyun :> Daebak? Hehe. Nice to see and Nice to Follow :)

Chatting
Your Cbox Code



Navigations Here

About Links Entries