//Infinite Inspirit
Dimple Palalalalat.
4/30/2012 | 7:14 PM | 0 comments

Ingat tak sakit hati kehh kalau kau asyik sabitkan NAMA dengan PERANGAI die dekat aku? Eieshhh , serabut aku dengar nama die .__. ingat aku takda perasaan? SHIT! Errgghhh -.- Sbar jelah aku dengan kau :'3 Tolonglah , aku tau yang kau sayangkan die lagi. Sme lah macam aku, aku pun sayang jugak kat ex aku :p bodo. Tapi sayang-sayang aku ponnnn , aku tkdelah selalu selitkan nama die atau tunjuk kat kau psal die :/ So please lahh?! Ehh? Mungkin ayat nihh kasar tapi faham-faham lah :') Smua orang ada perasaan mcam kau? :) Maybe aku tkpatut jelous dengan kau psal die sbb korangkan kawan baik *matakeatastangandibahu. So aku malas lahh nak bgi porak randah :) tpi hargailah sikit perasaan orang ek? and 1more , Jujur lah :) aku tksuke start msg dulu :) sbb aku rasa perempuan tksesuai buad macam tu , tpi tktau lah pulak kalau KAWAN BAIK -.- kau uhh start dulu. Kbai. Assalamualaikum :)


 

Older Post | Newer Post
Banjour!

Hi Anyeong :) I'm Effa. 14. And my world FULL OF INFINITE (: Forever and ever ^^ Yeahh! Meet my Future Husband Nam Woohyun :> Daebak? Hehe. Nice to see and Nice to Follow :)

Chatting
Your Cbox Code



Navigations Here

About Links Entries